HTML

Big Kahuna

1-2 mondatot kaptam, ezért talán nem is érdemes belekezdeni. Maradt még egy, tehát: Kultúra(elsősorban filmek) , Politika, Közélet és minden, amit nem szégyenlek leírni, amellett persze, hogy nem ikszeltem be a "Ha blogod felnőtt, erotikus tartalmat vagy szélsőséges ill. indokolatlan erőszakot tartalmaz, amely bizonyos személyek számára sértő, el nem fogadható lehet, akkor pipáld ki ezt a mezőt."...mezőt!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A vörös ötös megküzd a Traffic Jam-el, hogy a jótékony jogvédőktől rejtve végül a Big Kahuna nyerjen!

2011.04.18. 23:35 Zehev

Szóval...

  Szóval, tekintve, hogy én azon kevesek közé tartozom a fiatalsági-informatikai társadalomban,akinek a "mi a Mém" kérdést egyenértékű homály borítja az alkotmány(ebben a pillanatban még jogos is a kérdés, hogy melyik) negyvennyolcadik oldalán található harmadik mondatra irányuló bármely kérdéssel, bevallhatom, hogy a Blogolás tevékenységéről semmit sem tudok. Na most ez azért nagyon jó, (Üvegtigris rajongók tudnak erre egy választ), mert akármilyen stílusban írok is, legalább én egyedinek érezhetem az összehasonlítási alap fájdalmas terhe nélkül. Persze az más kérdés, hogy  ettől függetlenül megeshet, hogy a tartalom-forma egysége annyira sablon, hogy akár egy Facebook-os robot is írhatná. (Ha valaki nem tudná, hogy az milyen, ne habozzon és jelölje meg ismerősnek Szalai Lénát az említett közösségi oldalon). De hangsúlyozom, a lényeg, hogy én mit hiszek és nem azért, mert egocentrikus személyiség vagyok(milyen más lehetnék, ha egyszer exhibicionista hajlamaimat egy egyoldalú gondolatáramlás formájában fejezem ki), hanem, mert az eredeti szándék tiszta és egyszerű.

  Ki vagyok én és mi a fenéért olvasná el bárki is, amit írok?

  Szerintem nevekkel nem is nagyon érdemes dobálózni, mert a véletlenül idetévedtek -áldja meg a kezeiteket létezésetek érzésetek szerinti irányítója- nem sok mindent tudnak kezdeni ezzel az információval, a másik 5-6 száz ember, akinek pedig megkeseríthetem az életét a folyamatos reklámozással, úgy is tudja, hogy kinek köszönheti agresszív vágyait, jobb esetben kellemes pár percét. De annyit szerintem megoszthatok az internet jótékony homályába bújva, hogy Szabad (egyesek szerint, már-már Vad) Bölcsész vagyok. ( a dolgot lehet szidni, legjobb, ha humor formájába öntenek nyakba vele, csak legyen kreatívabb a gyorsétteremláncokhoz köthető vicceknél). Egyértelműen érdekel az írás, persze nem elsősorban ebben a sürgetett, buborék szerű műfajban. Emellett, céljaim között szerepel, hogy Filmrendezővé váljak, illetve kisebb súrlódásaim a zenével is vannak és még véletlenül sem felejteném ki, hogy van egy Rádióműsorom az egyetemi Online rádiónál. Tehát egész egyszerűen, majdnem minden, amiről azt gondolhatjuk, hogy könnyű csinálni, anyagi és kritikai elismerést hoz és azért mégiscsak kiadhatja az ember magát az adott tevékenységen keresztül (festeni sajnos nem tudok, de legalább a telefonommal már elkezdtem fotózgatni). És hogy a vastagított kérdés második részére is hasonlóan egyértelmű választ adjak:  a reggeli kávé mellé azért mégiscsak jobb ez, mint a Nőklapja horoszkóp rovata.

 

Akkor miről is van szó?

 

Ja, hogy miről megy majd itt az egyszemélyes DiaLogika? Nézzétek, nem annyira egyértelmű a koncepció, mint, amennyire elvárható lenne. Abban biztos vagyok, hogy a kötelező mértéken kívül, nem az öncélúság vezérel. Szeretnék híreket közölni, kritikákat írni, egyes esetekben tudósítani, és, ha úgy adja a napom, akkor interjút készíteni és az általam kedvelt dolgokat tartalmilag reklámozni. ( Hajrá No Seatbeltz!). Hogy ez mennyire sikerül az teljes mértékben rajtam múlik illetve azon, hogy ha lesznek visszajelzések, akkor mennyire fogok tudni rájuk reflektálni az épülésem érdekében. Szó lesz itt politikáról, közügyekről, Kultúráról és valószínűleg néha napján, ha már nem tudom kezelni az indulataimat, akkor ezen a  fórumon fogok, ahogy egyik ismerősöm fogalmazna: Picsogni.

 

Ha eddig elolvastad, akkor te a Kovács Gergő vagy, esetleg tagja a No Seatbeltz-nek, de az majdnem biztos , hogy voltál már koncertjükön. Ha egyik sem igaz, akkor aranyeső hulljon rád!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigkahuna.blog.hu/api/trackback/id/tr472838400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása